24

05
Warsztaty dla dorosłych. Chemia zapachów

25

05
WARSZTATY RODZINNE. Wielowymiarowa przygoda

26

05
SCIENCE CAFE. Metabolizm a odchudzanie
pokaż kalendarz

Przełamywanie rutyny. Grywalizacja jako narzędzie motywacyjne w edukacji

szkolenie dla nauczycieli z cyklu WARTO SIĘ SZKOLIĆ

Terminy:

Zapraszamy nauczycielki i wszystkich nauczycieli na kolejne szkolenie w ramach cyklu WARTO SIĘ SZKOLIĆ, które odbędzie się 12 grudnia o godzinie 15:00 w Centrum Nauki Experyment. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, a zapisów można dokonywać na stronie evenea.pl. Tematem najbliższego spotkania, prowadzonego przez dr inż. Natalię Gietkę i inż. Agnieszkę Gosk z Politechniki Gdańskiej, będzie grywalizacja. Przed szkoleniem uczestnicy wezmą udział w zwiedzaniu wystaw CNE, podczas którego zaprezentowana zostanie oferta edukacyjna Centrum

Chcecie ożywić swoje lekcje i zwiększyć zaangażowanie uczniów? Poznajcie moc grywalizacji w edukacji! Szkolenie organizowane przez Centrum Nauki Experyment to nie tylko wprowadzenie do świata gier, ale przede wszystkim praktyczne narzędzia, które zmienią Wasze podejście do nauczania. Podczas spotkania zgłębicie sekrety grywalizacji, odkryjecie, jak rewolucjonizować proces nauczania, podnosząc motywację uczniów i pomagając im przezwyciężyć edukacyjne wyzwania. Bardzo istotne jest, by znaleźć równowagę pomiędzy edukacją i zabawą, dlatego razem zidentyfikujemy momenty, w których wykorzystanie grywalizacji będzie najbardziej efektywne. Ze szkolenia wyjdziecie ze zbiorem dobrych praktyk i pomysłów, a także nauczycie się tworzyć zajęcia, które będą równocześnie merytoryczne i pełne zabawy. Sprawdźcie, jak grywalizacja może przemienić Waszą klasę w dynamiczne, motywujące i inspirujące środowisko nauki. Zarezerwujcie swoje miejsce i razem z nami przełamcie rutynę w edukacji!

podczas szkolenia

  • dowiecie się, czym jest grywalizacja i dlaczego warto ją stosować na każdym etapie kształcenia
  • poznacie podstawowe założenia grywalizacji w edukacji oraz zasady gamifikacji
  • przekonacie się, że grywalizację można wprowadzić w ramach nauczania wszystkich przedmiotów
  • poznacie praktyczne i sprawdzone pomysły na lekcje z wykorzystaniem gamifikacji
  • uzyskacie możliwość wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia

dr inż. Natalia Gietka – specjalistka do spraw gier edukacyjnych w Centrum Nowoczesnej Edukacji Politechniki Gdańskiej. Nauczycielka akademicka z 10-letnim stażem, absolwentka Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska PG. Swoją pracę łączy z pasją do gier i nowoczesnych technologii. Wspiera innych i dąży do wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w nauczaniu np. poprzez prowadzenie zajęć w formie grywalizacji; szkolenie nauczycieli z aplikacji Microsoft Teams i platformy eNauczanie PG, by mogli jeszcze lepiej wspierać studentów w procesie uczenia się. Rozpowszechnia posiadaną wiedze nie tylko na uczelni, ale także wśród nauczycieli niższych szczebli edukacji poprzez warsztaty z wprowadzania grywalizacji w celu zachęcenia uczniów do nauki. ​

inż. Agnieszka Gosk – programistka i projektantka Grywalizacji na Politechnice Gdańskiej. Kreatywnie podchodzi do każdego tematu z łatwością, dopasowując do nich ciekawą fabułę. Po pracy koncepcyjnej z przyjemnością siada do pisania kodu i przeniesienia wymyślonego świata na stronę internetową. Na koncie ma również wiele napisanych LARPów, a także aktywności na pograniczu gry i sztuki, które prowadziła podczas różnych wydarzeń w całej Polsce. Uwielbia tworzyć światy, w które może przenieść swoich graczy – tam może ich czegoś nauczyć, pokazać niesamowite rzeczy i sprawić, by przeżyli niezapomnianą przygodę.

termin 12 grudnia 2023

miejsce Centrum Nauki Experyment

czas trwania 3 godz. | 15:00-18:00

dla kogo nauczyciele I-VIII szkół podstawowych

prowadzące szkolenie

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, liczba miejsc ograniczona (pierwszeństwo zapisów dla nauczycieli i nauczycielek biorących udział w programie Ambasador Experymentu).

Polityka plików cookies

Do prawidłowego działania naszego serwisu oraz dla Twojej wygody strony www.experyment.gdynia.pl oraz bilety.experyment.gdynia.pl używają plików cookies. Korzystanie z nich bez zmian ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci twojego komputera lub smartfonu.

Czym są pliki cookies (ciasteczka)? To małe pliki tekstowe, które odwiedzany serwis internetowy zapisuje na urządzeniu końcowym (czyli np. na komputerze czy smartfonie, z którego korzystasz podczas przeglądania strony). Niektóre serwisy używają ich do gromadzenia informacji o użytkownikach, którzy wchodzą na stronę.

Dane, jakie zapisywane są w plikach cookies, mogą służyć jedynie do wykonania określonych funkcji i akcji na Twoją rzecz, np. zapamiętania logowania na stronie, Twoich ustawień lub daty wizyty i liczby osób podczas zamawiania biletów. Pozwalają one także na tworzenie anonimowych statystyk odwiedzalności naszego serwisu, dzięki czemu wiemy m.in., jakich informacji użytkownicy szukają na naszych stronach najczęściej. Nie wykorzystujemy i nigdy nie będziemy wykorzystywać w inny sposób żadnych informacji o Tobie, jakie mogą się w plikach ciasteczek znaleźć. Wszystkie dane są zaszyfrowane, by osoby nieuprawnione nie miały do nich dostępu.

Za pomocą plików cookies nie jesteśmy w stanie zidentyfikować użytkowników ani ustalić Twojej tożsamości. Wiemy jedynie z jakiej przeglądarki korzystasz i czy dane urządzenie odwiedzało już naszą stronę. Ciasteczka nie są szkodliwe dla żadnych urządzeń i nie wpływają na sposób ich działania, nie powodują żadnych zmian konfiguracyjnych w komputerach i smartfonach, ani w ich oprogramowaniu. Domyślne parametry plików cookies pozwalają na odczytanie informacji tylko serwerowi, który je stworzył. Innymi słowy – wygenerowane przez naszą stronę pliki ciasteczek mogą być odczytane tylko i wyłącznie przez nią samą.

W każdej chwili możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki, aby nie zapisywać plików cookies na Twoim dysku. W zależności od przeglądarki, znajdziesz instrukcje tutaj:

Mozilla Firefox, Opera, Internet Explorer, Safari, Chrome, Edge