Rebranding Centrum Nauki Experyment wyróżniony na Polish Graphic Design Awards! | Centrum Nauki Experyment

06

08
Rodzinne wakacje w Experymencie

14

08
Mniej światła, więcej gwiazd

06

08
pokaż kalendarz

Rebranding Centrum Nauki Experyment wyróżniony na Polish Graphic Design Awards!

Identyfikacja wizualna Centrum Nauki Experyment została doceniona podczas IV edycji konkursu Polish Graphic Design Awards. Projekt gdańskiego TOFU Studio wyróżniono w kategorii REBRANDING. Premiera nowego znaku odbyła się 31 grudnia 2020 – tym samym Centrum Nauki Experyment weszło w kolejny rok z nowym przekazem, treścią i formą.

PGDAwards to jedyny przegląd w Polsce, który w tak kompleksowy i całościowy sposób ocenia i prezentuje najlepsze i najciekawsze polskie projekty wizualne każdego roku. Nagrody i wyróżnienia mają wspierać i promować działalność polskich designerów w kraju i na świecie. W tym roku w ramach konkursu, 14 zespołów jurorskich w różnych kategoriach przyznało 200 nominacji, 65 wyróżnień i 45 nagród głównych dla najlepszych projektów graficznych 2020 roku.

Wiedzieliśmy już od jakiegoś czasu, że nasz znak został nominowany do nagrody Polish Graphic Design Awards – co jest ogromnym wyróżnieniem dla twórców. Byliśmy podekscytowani tą informacją i w napięciu oczekiwaliśmy finału. Informacja o honorowym wyróżnieniu ucieszyła nas ogromnie! To potwierdzenie dla wszystkich uczestników tego procesu, że zamiar się powiódł: mamy nowoczesny, intrygujący znak, który oddaje charakter Experymentu – komentuje Małgorzata Werchowicz, konsultant merytoryczny ze strony Centrum.

Wyróżnienie za rebranding Centrum Nauki Experyment dla naszego studia jest przede wszystkim potwierdzeniem dobrze zdiagnozowanych potrzeb Klienta oraz słuszności kierunku, jaki obraliśmy przy stwarzaniu wizualizacji nowej tożsamości tego miejsca – mówi Daniel Naborowski, współwłaściciel TOFU Studio. – Poza oczywistą przyjemnością z pracy nad tym projektem, dużym wyzwaniem była współpraca z tak powszechnie rozpoznawalną placówką, także poza obrębem Trójmiasta. Patrząc zaś z perspektywy czasu na to, jak rebranding został społecznie przyjęty oraz to, że zdobywa laury w konkursie poświęconym projektowaniu, mogę śmiało uznać, że postawione przed nami zadanie zostało wykonane w 101%. My z tego projektu wciąż jesteśmy bardzo dumni – dodaje Naborowski.

Nowy znak pokazuje aktualny obszar działań i aspiracje Experymentu. Gdyńskie centrum nauki ma zachęcać do rozwoju i wzmagać chęć poznawczą, stymulować ciekawość i inspirować do podejmowania kariery naukowej. Przy tym ma być miejscem zapraszającym i przyjaznym dla każdego, ma komunikować naukę w sposób atrakcyjny i zrozumiały. Zadanie, które przekazaliśmy projektantom to stworzenie kreatywnego, silnego znaku, który bez zbędnych ozdobników i „przegadania” odda charakter i cele Centrum. Cieszy nas dobry odbiór tej kreacji – znak został doceniony przez środowisko projektantów. Jest nowoczesny, dynamiczny i kreatywny – tak jak oczekiwaliśmy – mówi Alicja Harackiewicz, dyrektor Centrum Nauki Experyment. – Codziennie cieszę się na jego widok – „robi mi dzień” – dodaje z uśmiechem.

Wręczenie Polish Graphic Design Awards odbyło się 26 czerwca w Komunie Warszawa. Główna nagroda kategorii REBRANDING również trafiła do Trójmiasta – otrzymało ją TOFU Studio za identyfikację wizualną wykonaną dla Gdańskiego Archipelagu Kultury. Gratulujemy!

 

Polityka plików cookies

Do prawidłowego działania naszego serwisu oraz dla Twojej wygody strony www.experyment.gdynia.pl oraz bilety.experyment.gdynia.pl używają plików cookies. Korzystanie z nich bez zmian ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci twojego komputera lub smartfonu.

Czym są pliki cookies (ciasteczka)? To małe pliki tekstowe, które odwiedzany serwis internetowy zapisuje na urządzeniu końcowym (czyli np. na komputerze czy smartfonie, z którego korzystasz podczas przeglądania strony). Niektóre serwisy używają ich do gromadzenia informacji o użytkownikach, którzy wchodzą na stronę.

Dane, jakie zapisywane są w plikach cookies, mogą służyć jedynie do wykonania określonych funkcji i akcji na Twoją rzecz, np. zapamiętania logowania na stronie, Twoich ustawień lub daty wizyty i liczby osób podczas zamawiania biletów. Pozwalają one także na tworzenie anonimowych statystyk odwiedzalności naszego serwisu, dzięki czemu wiemy m.in., jakich informacji użytkownicy szukają na naszych stronach najczęściej. Nie wykorzystujemy i nigdy nie będziemy wykorzystywać w inny sposób żadnych informacji o Tobie, jakie mogą się w plikach ciasteczek znaleźć. Wszystkie dane są zaszyfrowane, by osoby nieuprawnione nie miały do nich dostępu.

Za pomocą plików cookies nie jesteśmy w stanie zidentyfikować użytkowników ani ustalić Twojej tożsamości. Wiemy jedynie z jakiej przeglądarki korzystasz i czy dane urządzenie odwiedzało już naszą stronę. Ciasteczka nie są szkodliwe dla żadnych urządzeń i nie wpływają na sposób ich działania, nie powodują żadnych zmian konfiguracyjnych w komputerach i smartfonach, ani w ich oprogramowaniu. Domyślne parametry plików cookies pozwalają na odczytanie informacji tylko serwerowi, który je stworzył. Innymi słowy – wygenerowane przez naszą stronę pliki ciasteczek mogą być odczytane tylko i wyłącznie przez nią samą.

W każdej chwili możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki, aby nie zapisywać plików cookies na Twoim dysku. W zależności od przeglądarki, znajdziesz instrukcje tutaj:

Mozilla Firefox, Opera, Internet Explorer, Safari, Chrome, Edge