Menu Bilety
ENRU
szukaj

kontrast

normalny wysoki jaskrawy jaskrawy-ciemny

czcionka

A A A

Co się dzieje

Wpisz szukaną frazę

Wstecz 04.02.2019

*** Najbliższe wydarzenia

Warto się szkolić - współczesne metody projektowania gier edukacyjnych

Zapraszamy do udziału W WARSZTATACH DLA NAUCZYCIELI Z CYKLU "WARTO SIĘ SZKOLIĆ", podczas których DOWIEcie SIĘ, JAK UROZMAICIĆ SWOJE LEKCJE ELEMENTAMI GIER!

 

ZAPISY NA WARSZTATY ZOSTAŁY ZAMKNIĘTE. 
Zajęcia odbędą się w sobotę, 23 lutego, w godzinach 10:00 - 14:00.

Edukacja 2.0: współczesne metody projektowania gier edukacyjnych, to między innymi odpowiedź na pytania:

  • Na czym polegają współczesne metody projektowania gier? 
  • W jaki sposób wpleść gry w proces edukacji i jak można dzięki nim rozwijać umiejętności XXI wieku oraz podnosić efekty kształcenia? 
  •  Jakie techniki kreatywne wykorzystać podczas projektowania gier edukacyjnych?

W trakcie spotkania zaprezentujemy nasze najpopularniejsze zajęcia edukacyjne pt. Kryptonim: EXPERYMENT oraz H2O – łyk wiedzy w których wykorzystujemy elementy gamifikacyjne i inne formy aktywizujące uczniów.

Harmonogram spotkania:

  1. Prezentacja zajęć edukacyjnych
  2. Część teoretyczna:
  • podstawy projektowania gier;
  • gry i edukacja: historia zmagań;
  • trendy we współczesnej edukacji;
  • efekty kształcenia i umiejętności XXI wieku: jak kształcić pracowników przyszłości;
  • podstawy design thinking.

     3. Część praktyczna

  •  sesje szybkiego prototypowania: projektowanie gry planszowej lub karcianej realizującej wybrane efekty kształcenia z podstawy programowej (tematyka do wyboru: biologia / chemia / język obcy / historia);
  • prezentacja projektów;
  • ewaluacja projektów metodą PURE Feedback.

 

Spotkanie poprowadzi Piotr Milewski - projektant gier, starszy wykładowca na specjalności Gamedec Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ze studentami dzieli się wiedzą z takich przedmiotów jak: grywalizacja, zarządzanie projektem,  projektowanie edugier,/ gier miejskich i ARG/ gier karcianych i planszowych. Autor kilkudziesięciu larpów, gier miejskich, planszowych i karcianek. Organizator festiwali gier (2007–14 Hardkon, 2016 – Dramhaven), warsztatów, a od jesieni 2014 roku współtwórca larpowej sceny BlackBox 3City. Dwukrotnie nagrodzony w konkursie Złote Maski za najlepszy scenariusz larpu. Autor artykułów, prelekcji i prezentacji o projektowaniu gier, redaktor sekcji „Modern Education is Fun” w drugiej edycji „The Book of Trends in Education” oraz publikacji „Nasiona, Drzewa Ogrody” o historii larpowania w Polsce. 

ZAPISY na www.wartosieszkolic.evenea.pl

Serdecznie zapraszamy nauczycieli wszystkich poziomów nauczania. Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 18.02.2019 lub do wyczerpania puli miejsc. Organizator potwierdzi udział drogą e-mailową 19 lutego.

Wszelkie pytania prosimy kierować do koordynatorki programu - Barbary Ciachb.ciach[at]experyment.gdynia.pl, tel. (58) 698 21 39.