Menu Bilety
ENRU
szukaj

kontrast

normalny wysoki jaskrawy jaskrawy-ciemny

czcionka

A A A

Co się dzieje

Wpisz szukaną frazę

Wstecz 04.02.2019

Dla nauczycieli

Warto się szkolić - współczesne metody projektowania gier edukacyjnych

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W WARSZTATACH DLA NAUCZYCIELI Z CYKLU "WARTO SIĘ SZKOLIĆ", PODCZAS KTÓRYCH DOWIECIE SIĘ, JAK UROZMAICIĆ SWOJE LEKCJE ELEMENTAMI GIER!

 

ZAPISY NA WARSZTATY ZOSTAŁY ZAMKNIĘTE. 
Zajęcia odbędą się w sobotę, 23 lutego, w godzinach 10:00 - 14:00.

Edukacja 2.0: współczesne metody projektowania gier edukacyjnych, to między innymi odpowiedź na pytania:

  • Na czym polegają współczesne metody projektowania gier?  
  • W jaki sposób wpleść gry w proces edukacji i jak można dzięki nim rozwijać umiejętności XXI wieku oraz podnosić efekty kształcenia? 
  •  Jakie techniki kreatywne wykorzystać podczas projektowania gier edukacyjnych?

W trakcie spotkania zaprezentujemy nasze najpopularniejsze zajęcia edukacyjne pt. Kryptonim: EXPERYMENT oraz H2O – łyk wiedzy w których wykorzystujemy elementy gamifikacyjne i inne formy aktywizujące uczniów.

Harmonogram spotkania:

  1. Prezentacja zajęć edukacyjnych
  2. Część teoretyczna:
  • podstawy projektowania gier;
  • gry i edukacja: historia zmagań;
  • trendy we współczesnej edukacji;
  • efekty kształcenia i umiejętności XXI wieku: jak kształcić pracowników przyszłości;
  • podstawy design thinking.

     3. Część praktyczna

  •  sesje szybkiego prototypowania: projektowanie gry planszowej lub karcianej realizującej wybrane efekty kształcenia z podstawy programowej (tematyka do wyboru: biologia / chemia / język obcy / historia);
  • prezentacja projektów;
  • ewaluacja projektów metodą PURE Feedback.

 

Spotkanie poprowadzi Piotr Milewski - projektant gier, starszy wykładowca na specjalności Gamedec Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ze studentami dzieli się wiedzą z takich przedmiotów jak: grywalizacja, zarządzanie projektem,  projektowanie edugier,/ gier miejskich i ARG/ gier karcianych i planszowych. Autor kilkudziesięciu larpów, gier miejskich, planszowych i karcianek. Organizator festiwali gier (2007–14 Hardkon, 2016 – Dramhaven), warsztatów, a od jesieni 2014 roku współtwórca larpowej sceny BlackBox 3City. Dwukrotnie nagrodzony w konkursie Złote Maski za najlepszy scenariusz larpu. Autor artykułów, prelekcji i prezentacji o projektowaniu gier, redaktor sekcji „Modern Education is Fun” w drugiej edycji „The Book of Trends in Education” oraz publikacji „Nasiona, Drzewa Ogrody” o historii larpowania w Polsce. 

ZAPISY na www.wartosieszkolic.evenea.pl

Serdecznie zapraszamy nauczycieli wszystkich poziomów nauczania. Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 18.02.2019 lub do wyczerpania puli miejsc. Organizator potwierdzi udział drogą mailową 19 lutego.

Wszelkie pytania prosimy kierować do koordynatorki programu - Barbary Ciachb.ciach[at]experyment.gdynia.pl, tel. (58) 698 21 39.