Menu Bilety
ENRU
szukaj

kontrast

normalny wysoki jaskrawy jaskrawy-ciemny

czcionka

A A A

Co się dzieje

Wpisz szukaną frazę

Czy na terenie Centrum Nauki EXPERYMENT znajduje się przewodnik?

Nie - w EXPERYMENCIE nie ma przewodników, jednak na wystawie obecni są Edukatorzy (w granatowych koszulkach), którzy chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania i pomogą zrozumieć prezentowane zagadnienia naukowe.

Ideą EXPERYMENTU jest to, aby każdy mógł sam decydować o kierunku zwiedzania oraz wyborze interakcji z poszczególnymi stanowiskami.

Czy można zwrócić bilety grupowe?

Tak - istnieje możliwość zwrotu całości lub części biletów już opłaconych, jednak nie później niż 14 dni przed planowaną wizytą. W tym celu należy przesłać na adres email: bilety@experyment.gdynia.pl wypełniony formularz zwrotu biletów. Formularz dostępny TUTAJ.

Dla jakiego wieku oferowane są zajęcia edukacyjne?

W nowym roku szkolnym 2018/2019 oferujemy 15 zajęć edukacyjnych, w szerokim wyborze dla każdego poziomu nauczania. Udział w zajęciach można połączyć ze zwiedzaniem wystawy – całość w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji TUTAJ

Gdzie znajduje się parking dla autokarów?

Bezpłatny parking dla OGRANICZONEJ LICZBY autokarów znajduje się na tyłach Centrum Nauki EXPERYMENT – pomiędzy linią torów kolejowych a budynkiem naszego Centrum (wjazd od Alei Zwycięstwa). Szczegóły TUTAJ

Czy na terenie wystawy znajdują się szatnie i czy są płatne?

W EXPERYMENCIE znajdują się kosze szatniowe dla grup zorganizowanych. Każda grupa otrzymuje swój kluczyk do kosza w kasie i oddaje go po wizycie.

Dodatkowo, na terenie EXPERYMENTU znajdują się szafki  samoobsługowe (trzeba mieć monetę 2 zł, do zwrotu przy odbiorze).

Jak opłacić rezerwację grupową?

Po dokonaniu rezerwacji grupowej przesyłamy Państwu wiadomość na podany adres e-mail, potwierdzającą zamówienie, w którym znajduje się link do płatności. Płatności dokonywane są za pośrednictwem platformy PayU. Czas na opłacenie zamówienia to maksymalnie 10 dni.